Du kan bestille forbruksmateriell på tre ulike måter:

 

1. Bestill på vår webside

Her kan du bestille alt du trenger. Tilgang til siden krever innlogging med brukernavn og passord. Har du ikke brukernavn, trykk her.

Har du brukernavn og passord, logg inn her.

2. La printeren selv bestille toner og returflaske (Xerox ASR)

Du trenger ikke huske det, printeren kan sende oss beskjed når den trenger ny toner. Du kan selv bestille alt annet, som for eksempel tromler.

Ønsker du automatisk bestilling av toner, så legg inn alle serienummer for alle printere du du vil ha automatisk toner-bestilling for her.

Kontakt oss på tlf: 815 00 308

3. Full automatisering – Xerox Partner Print Services (XPPS)

Du kan velge en full automatisering, som sørger for at alt er på
plass når du trenger det. Da registreres telleverket automatisk og alle forbruksartikler og service bestilles automatisk i forhold til tellerverket.

Selv kan du overvåke systemet via en skybasert tjeneste. Dette systemet krever en XPPS-avtale.

Kontakt oss på tlf: 23 16 22 99

 

Har du behov for hjelp fra en av våre teknikere? Trykk her. 

Handlekurv

{{ message }}

{{ index }}

  • {{ item.amount }} x {{ item.toner }}
Fullfør bestilling
Handlekurv