Skal vi hjelpe gjennom din egen PC?

Du kan få hjelp – direkte inn på pulten – med fjernhjelp til egen PC.
Vi kan sjekke status og servicebehov på dine skrivere, oppdatere og rette programvare.

Fjernhjelp

Når du tar i bruk programmet, lages en unik bruker-ID og passord

Drivere og kundestøtte

Du finner enkel og umiddelbar hjelp på Xerox.no. Skriv inn produktet i søkefeltet og du kommer til Xerox’ omfattende kunnskapsbase med ”Ofte stilte spørsmål” (FAQ), Oppsett, drivere og dokumentasjon. Du kan også velge rett produkt ved hjelp av menyvisningen.

Feil på maskin

Feil på maskin skal meldes til kundeservice på telefon 815 00 308 (eller ved XPPS-avtale: 23 16 22 99). Dersom representanten på kundeservice ikke kan løse problemet, blir feilen meldt videre til tekniker, som tar kontakt for å avtale tidspunkt for servicebesøk.

Bestilling av toner, voks og andre forbruksartikler

Med serviceavtale, kan du bestille forbruksartikler på tre, valgfrie måter:

1. På vår webside
2. La printeren selv bestille toner og returflaske
3. Full automatisering. Alt leveres ved behov.

Her ser du nærmere om bestilling av forbruksmateriell

Dersom det gjelder en maskin uten serviceavtale, kan forbruksartikler og rekvisita bestilles direkte hos oss på telefon 73 90 70 50.

Handlekurv

{{ message }}

{{ index }}

  • {{ item.amount }} x {{ item.toner }}
Fullfør bestilling
Handlekurv